fbpx

משלוח מהיר לכל הארץ | מוקד טלפוני זמין | אלפי לקוחות מרוצים

עד כמה חשוב לכם להפתיע את בת הזוג שלכם, שתהיה שמחה ומאושרת עד השמיים?

המון פעמים, באירועים מרגשים שאם זה יום הולדת, יום האהבה, לפני מבחן קשה או סתם כי בא לנו לפנק, אנחנו לא יודעים איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר.

כי מה כבר אפשר לקנות לאישה שיש לה הכל? כיצד לשבור את השגרה? ואיך לעשות את אפקט ה"וואו" ?

אז הכנתי לכם מספר טיפים:

  1. תחשבו מחוץ לקופסא! יש באינטרנט, גוגל, אינסטגרם, פייסבוק, אינסוף של מתנות, החל מזרי פרחים מפוארים ועד לעוגיות חמות היישר מהתנור, תכשיטי זהב ויהלומים. כדאי לעשות סיור מוחות ולחשוב מה בדיוק האישה שלך אוהבת, מה יעשה לה טוב על הלב? * טיפ- לפני שרוכשים באינטרנט מספר כללי ברזל: *לבדוק שהחנות ממנה אתם רוכשים אמינה ומספקת מוצרים איכותיים ולא תשאיר אתכם בידיים ריקות. *לשים לב לזמני המשלוח, שלא יקרה מצב שתעשו הזמנה והמתנה תגיע לאחר היום המיוחד. *שימו לב לביקורות קודמות של לקוחות על אותו עסק (יכול לשקף לכם בדיוק את מתן השירות והאיכות של בית העסק).
  2. שימו דגש על פן אישי שלכם! תוסיפו למתנה שלכם כמה מילות האהבה ישירות מהלב שלכם אליה, קשה לכם במילים? גם בכתב זה בסדר, כרטיס ברכה מושקע ואיכותי יעצים את המתנה שלכם בכמה רמות ויגרום לה אושר ושמחה בלתי יתואר. היא תרגיש שבאמת חשוב לכם והשקעתם זמן רב ומחשבה, שהיא חשובה לכם ואתם לא סתם "מסמנים וי".
  3. תתכננו תמיד מראש ולא בדקה 90- כאשר אתם נערכים מספיק זמן מראש יש לכם את האפשרות לבחור את המתנה האיכותית והמושקעת ביותר שהאישה שלך הכי תאהב ותתרגש. ואילו בדקה 90 ניאלץ להתפשר על מתנה, גם אם היא לא הכי טובה "העיקר שלא נישאר בידיים ריקות".
  4. הפתעה זה שם המשחק- אז מצאתם את המתנה המושלמת, איך נביא אותה? אנו נרצה לתפוס את האישה שלנו כאשר היא לא מוכנה ולא מצפה, כשאנו נגיע עם המתנה שלנו היא תהיה בשוק מטורף ותקפוץ עד השמיים ותעניק לך ים של אהבה ומחמאות. דרך נוספת, מגוון עסקים מציעים שירותי משלוחים VIP ישירות לפתח הדלת, כך שבאמצע היום, בהפתעה שליח עם מתנה מטורפת ידפוק על הדלת ויעניק לה מתנה שתעשה לה את השבוע.

מחפשים את המתנה המושלמת?

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות והמארזים שלנו, לחצו כאן.